26 Nisan 2015 Pazar

Bir Yıldır Kaynanamla İlişkim Var Sex Hikayesi

 kaynanam 56 yaşında fakat diri ve çok güzel Sex Hikayeleri  göğüsleri hala genç kız gibi dimdiktir oldum olası ona hayranımdır.bunlar yurdışında kalıyorlar yazları gelince 3 aylığına ev kiralarız orada kalırız yine bir yaz günü hava çok sıcak bunaltıcı vaziyette kocasıyla sikiş işleri iyi değildir aklına gelince zorla ilişkiye girer akşam oldu yemek masası hazırlandı mangalı yaktık kayınpederle birlikte içmeye başladık ben bir bardak rakıyı 1 saate içiyorum
kayınpeder 4 duble içiyor kaynanam kızdı yavaş yeter artık diye ben hemen masanın altından ayağına bastım karışma dercisinme kaynanam şaşırdı sustu herkes yattı biz hala içiyorduk ben toplam birbuçuk bardak içmiştim büyük rakıyı tek başına içti masaya sızdı kaldı.ben kalktım herkes uyuyordu kayınpederi aldım odasına götürdüm içerideki manzaraya şaşırdım kaldım kaynanam sadece kilotla uyuyordu bir iki saniye öyle seyrettim sikim dimdik olmuştu hafif gürültüyle uyandı uyudu dedim odasına getirdim yatsındiye söylendim yatağın öbür ucuna yatırdım kaynanam hala kilotla karşımda idi bana niye çok içirdin buna dedi anlatayım dedim bendede sadece şort vardı Kaynana Sex Hiakyeleri  üzerimde birşey yoktu hemen kaynanamın elinden tuttum yatağa yatırdım şortumu çıkardım ne yapıyorsun dedi sus dedim hemen onun kilotunuda çıkardım tertemiz mis gibi am karşımda duruyordu uyanacak diye sesini çıkaramıyordu dudaklarından başlayıp güzel dik göğüslerini doyasıya yalayıp emdim kafamı amına dayadım deliler gibi dilimi içine sokuyordum kaynanamın sıvıları ağzımı doldurmuştu hemen kalktım sikimi ağzına vedim delicesine emmeye başladı sesini çıkaramıyor ne dersem yapıyordu benimki hazır oldu yavaş yavaş amının derinliklerine sikimi öğle soktumki kaynanam artık iyice kendini bana bırakmıştı kocası hala güzel güzel yanımızda uyuyodu ikimiz birlikte öğle bir boşaldıkki senelerden sanki intikam alıyorduk sabaha kadar kaç kere sikiştiğimizi hatırlamıyorum sabaha karşı kendi odama gittim  yattım kaynanam bana sabahleyin çok güzel bir kahvaltı hazırlamış uyandırdı eşim bile şaşırdı çünki kaynanam geç saatlere kadar uyumasını seven kişidir tatil bitesiye kadar biz böyle devam ettik onlar yurtdışına gittiler kaynanamla telefonda görüşürüz tek başına geleceğini söyledi bekliyorum

12 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm (541 941 60 93)
      35 yaşındayım
      Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
      Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
      Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
      Anlayışlı, Olgun bayanlar
      Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
      Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
      Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
      Medeni durum önemli degil,
      Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
      541 941 6093





      Sil
  2. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben EMİR 0543 3606266 tüz azgın bayanları bekliyorum EVLİLERE 3.üncüde olabilirim bilginiz olsun
    NOT: HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA 0543 3606266
    twiter hesabım Emir_5522

    YanıtlaSil
  4. Slm (541 941 60 93)
    35 yaşındayım
    Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
    Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
    Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
    Anlayışlı, Olgun bayanlar
    Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
    Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
    Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
    Medeni durum önemli degil,
    Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
    541 941 6093





    YanıtlaSil
  5. Olgun durust samimi ve yalniz yasayan karsisindaki insana saygisi olan gecmiste iyi bir hatira birakmak isteyen bir bayanla ciddi bir beraberlik yasamak istiyorum 5427426021

    YanıtlaSil
  6. MRB AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    0545 571 52 00 ÖZEL ACIK 7/24 SAAT MUSAİTİM
    ANKARA CEVRE İLLER REALDE UYAR
    0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  7. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ civarindan EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR evliciftler 3.cu ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE sırdaşim deneyimliyim GÜVENİLİRİM arayin VEYA MESAJ yazin tanisalim GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM 0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  8. Slnm azgın bayanlar çiftler ve parlak pasufler arayin gürüşelim 0536 3096459

    YanıtlaSil
  9. MERHABA BEN BUĞRA İSTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM 29 YAŞINDA KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİSİYİM TATLI CİCİ SEMPATİK BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM 
    GÜZEL VAKİT GEÇİRMEK SİZİN GİBİ TATLI BAYANLARINDA HAKKI YAŞINIZ FARKETMEZ HOSÇAKALIN. ( 0554 114 74 11 )

    YanıtlaSil
  10. Amina yarrsk isteyen azgın dullar evli bayanlar mutsuz olan BAYANLAR ARASIN evli çiftlere 3 olurum azgın olmayan aramasin şişman bayanlar tercihimdir 35 den 65 yaşına kadar bayanlar arasin 55 yaş ve20 üştü tercihimdir gizli olmak şart arayin özele açik 0545453o428


    YanıtlaSil
  11. Mrb ben istanbul pendikte oğuz 33 yaşındayım buluşabileceğim bir bayanla tanışıp arkadaşlık etmek istiyorum 0551 957 92 15 gizlilik içinde

    YanıtlaSil