29 Nisan 2015 Çarşamba

yengemin Tangaları

 Amcam sürekli içen biridir, zaten işide içkili bir yer Yenge Sex Hikayeleri  işletmekdir.Yengemle aram çok iyi, çok bakımlı bir kadın. bir gün ogle vakti evine ziyarete gitmiştim. biz onunla oturup muhabbet ederken zaten hep onu düşündüğümden sikim kalkmış ve kumaş pantolonumdan belli olmuştu. bir şeyler yermisin dedi, bende evet dedim. sonra mutfağa gitti
bana buraya gel dedi. bende mutfak masasına oturdum ve o birşeyler hazırlarken poposunu inceliyor elimi gizlice sikime atıp okşuyordum.  birden arkasını dönüp yiyecekleri sex oku masaya yerleştirmeye başladı ve elimin sikimin üstünde olduğunu görmüştü. çok cilveli kadındır yengem zaten. giydiği tişörtün yakaları genişti ve içinde sütyen yoktu, eğilip masaya birşeyler koyarken gögüslerini net görebiliyordum, bud abeni çıldırtıyordu zaten.Oturup beraber yemeği yedik ve amcamdan konuşmaya başladık, ben lafı ortaya atıp amcamla aran iyi değil galiba dedim. herif sarhoş yirmi dört saat içiyor ne kocalık nede erkeklik yapıyor dedi. bende safça peki nasıl dayanabiliyorsun diye sordum. oda işte onla bunla idare ediyoruz dedi. sorum çok farklıydı ama cevabı bana gayet net vermişti.Bulaşık yıkarken bana yardım edermisin dedi. bende tamam dedim.yan yana duruyor o yıkıyor bende duruluyordum, bu arada bacaklarımız yapısık bir şekilde ona surtunuyordum. sikim iyice kabarmıştı. yan tarafından bir şey istedi benden, ben onu evrirken tam arkasına geçmiş oldum ve sikim götüne kazık gibi sürttü. oda yavaşça kendini geri itti. mesajı gayet net anladım. istediğini bırakıp beline elimi attım ve yarragımı gotune tamamen dayadım, basını geri atıp kendini goguslerime bırakdı.omuzlarını emiyor ve etegini sıyırıyordum sonra dondu ve dudaklarıma sıkıca bır pucuk koydu. elımden tutup yatak odasına goturdu ustundekılerı cıkardım , onumde egıldı pantolonumu cozup sıkımı agzına almaya basladı delıce yalıyor ve benı zevkden kudurtuyordu. sarı saclarıyla oynuyor kafasını sıkıme bastırıyordum. benı sırt ustu yatırıp sıkıme oturdu ustunde zıplayamaya basladı. cılgına donmustu arasıra egılıp dudaklarımı sırıyordu artık sende benım kocamsın sıkbenı erkegım dıye bagırıyor bende ellerım popsounda hem goguslerıne ısırıklar atıyor hemde poposunu sıkıyordum. cılgına donmustukk . sonra bunu sırt ustu yatırıp bacaklarını ayırdım. kazık olan yarragımı amına hızlıca soktum bacakları omzumda gozlerını kapamıs sadece zevkı yasıyor ve sık benı erkegım dıye ınlıyordu muhtesem bır gundu uzun sure sevıstık herseyı yasadık. sonra beraber banyoya gecıp  banyo yapmaya basladık ben yıkanırken sıkım yıne kalkmıstı oda benı sabunlarken bunu farketmıs egılıp bır sakso daha cektı ben yıne azına bosaldım ve uzun suredır bu sekılde sıkısıyoruz. ama bıldıgım sey benden

8 yorum:


  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm (541 941 60 93)
      Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
      Memleketim İzmir
      Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
      Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
      Anlayışlı, Olgun bayanlar
      Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
      Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
      Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
      Medeni durum önemli degil,
      Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
      541 941 6093





      Sil
  2. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar ve aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi v guven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  3. Olgun durust samimi ve yalniz yasayan karsisindaki insana saygisi olan gecmiste iyi bir hatira birakmak isteyen bir bayanla ciddi bir beraberlik yasamak istiyorum 5427426021

    YanıtlaSil
  4. MRB AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    0545 571 52 00 ÖZEL ACIK 7/24 SAAT MUSAİTİM
    ANKARA CEVRE İLLER REALDE UYAR
    0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  5. Merhaba İSTANBUL VE TEKİRDAĞ civarindan EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR evliciftler 3.cu ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE sırdaşim deneyimliyim GÜVENİLİRİM arayin VEYA MESAJ yazin tanisalim GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM 0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  6. Mrb ben istanbul pendikte oğuz 33 yaşındayım buluşabileceğim bir bayanla tanışıp arkadaşlık etmek istiyorum 0551 957 92 15 gizlilik içinde

    YanıtlaSil
  7. Selam bayanlar sekse ve mutluluğa ac bayanlar sizinde mutlu olmaya hakkin var artık başkaları için yaşamaktansa kendin için ve mutluluğun için yaşamanın zamanı gelemedimi o zaman cesur bir adım at ve beni ara ben istanbuldayim cesur adım atmak ve mutlu olmak isteyen evli bekar dul genç olgun zayıf kilolu balık etki açık kapalı ama mutlu olmak isteyen cesur bayanlar arasin ışte numaram 0 546 238 82 94 durma ara 0 546 238 82 94 kendi mutluluğunu düşün artık 0 546 238 82 94

    YanıtlaSil