11 Haziran 2016 Cumartesi

Sevgilimin Kocaman Yarrağından Vazgeçemiyorum

Herkes sevgilisinin seksi ve yakışıklı olmasını ister. Ama ben sevgilimle sex hikayeleri yaşamaya bayılıyorum. Yakışıklı olmasa da sevgilim İhsan’ın harika bir yarağı var. Hemen hemen 20 cantim olan yarağı ile beni götümden sikmesine hatta götümü paramparça etmesine bayılıyorum diyebilirim. Ondan ayrılmamamın tek nedeni de bu zaten. O siki ile beni müthiş bir şekilde doyuruyor. Daha yarısını içime aldığımda zevkten kendimden geçiyorum diyebilirim. Hatta sizlere geçenlerde beni arabada inlete inlete nasıl siktiğini anlatmak istiyorum.

Sevgilimle çoğu zaman farklı sex fantezileri yaşamaya bayılırız. Yine bir gün arabada fantezi yapmak istedik ve tenha bir yere arabayı çektik. Hemen arka koltuğa geçerek sevgilimin sikini ağzıma almaya başladım. Bir yandan sikini yalıyordum bir yandan da fırsat buldukça taşaklarına inip onları somuruyordum. O kadar büyük siki vardı ki tamamı ağzıma girmiyor sadece yarısını ağzıma alabiliyordum. O gün yine bana götümden sikmek istediğini söyledi. Ama bu bana acı verdiği için hem korkuyordum hem de götümden sikmesini çok istiyordum. Sevgilim yine çok ısrar edince ben de dayanamadım ve kabul ettim. Sevgilim biraz zorla da olsa yarağını göt deliğime sokmaya başladı. Benim o anlarda gerçekten canım çok yanıyordu ama yine de durmasını istemiyordum. O kalın et parçası yavaş yavaş göt deliğime girdi. Daha tamamı girmemişti ama ben çoktan zevkin doruklarına çıkmıştım.
Sevgilim de hiç beklemedi ve bir anda sikinin tamamını göt deliğime kökledi. O an öyle bir çığlık attım ki neredeyse götüm yırtıldı sandım. Sevgilim daha sonra da sert bir şekilde götümde git gel yapmaya başladı. Nasıl sikiyor, o kalın yarak göt deliğimi nasıl dolduruyor anlatamam. Yaklaşık 20  dakika bu şekilde sikmeye devam etti. Daha sonra da döllerini göt deliğime boşalttı.

9 yorum:


  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm (541 941 60 93)
      Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
      Memleketim İzmir
      Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
      Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
      Anlayışlı, Olgun bayanlar
      Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
      Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
      Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
      Medeni durum önemli degil,
      Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
      541 941 6093





      Sil
  2. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  3. Açık tarzımı bağışla lütfen.
    Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

    YanıtlaSil
  4. Olgun durust samimi ve yalniz yasayan karsisindaki insana saygisi olan gecmiste iyi bir hatira birakmak isteyen bir bayanla ciddi bir beraberlik yasamak istiyorum 5427426021

    YanıtlaSil
  5. MRB AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    0545 571 52 00 ÖZEL ACIK 7/24 SAAT MUSAİTİM
    ANKARA CEVRE İLLER REALDE UYAR
    0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  6. İSTANBUL VE TEKİRDAĞ civarindan EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR evliciftler 3.cu ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE sırdaşim deneyimliyim GÜVENİLİRİM arayin VEYA MESAJ yazin tanisalim GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM 0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  7. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  8. Mrb ben istanbul pendikte oğuz 33 yaşındayım buluşabileceğim bir bayanla tanışıp arkadaşlık etmek istiyorum 0551 957 92 15 gizlilik içinde

    YanıtlaSil