11 Haziran 2016 Cumartesi

Tatilde Tanıştığım Kızı Ve Annesini Siktim

Merhaba sex hikayeleri okurları, ben Aydın Didim’den yazıyorum ismim Fikret 1.83 boyunda 80 kilo 30 yaşındayım fiziğime güvenen bir erkeğim ve tabi seksiyim
.Geçen yazın sahil kenarında akşam üstü dolaşıyorken bank üstünde oturan 19 yaşlarında bir kız gördüm ve bununla tanışmak için bir yol gerektiğini düşündüm ve gittim yanına oturdum sigara yakmak için mümkünse ateşiniz varsa alabilir miyim dedim ve oda verdi her neyse tanıştık ve tatilci olduğunu ve 10 gündür burada olduğunu ve çok sıkıldığını annesiyle beraber geldiğini söyledi. 



Sıkıntınızı biraz da olsa bastırmak istediğimi söyledim oda nasıl ne şartlarda dedi bende akşama yemeği yiyebiliriz ve duruma göre eğlenebiliriz dedim oda olur ama annemi alalım dedi ben de isteksizce de olsa olabilir dedim ve randevulaştık. Akşam için ben, anne işi de işin içine girdiği için biraz buruktum ve randevu saati geldi çattı ve buluştuk ama ne buluşma kızına bak anasını al oldu bizim kisi annesi kızından afet kızı annesinden afetti ve şık bir restorana oturduk ben ve anne yemeğin yanında rakı içtik kız da viski yemek sonrası bir bara gitmeye karar verdik ve barda da çılgınca annesiyle ve kızıyla eğlendik eğlenmenin yanı sıra anneyle kızdan fazla birbirimize yanaşdık annede bu arada 43 yaşında idi ve gece 2 gibi bardan çıktık alkollü olduğumuzdan 3 müz bir birimize sarılarak arabaya kadar gittik ve ben onları evlerinin kapısına kadar götürdüm ve nezaket gereği teşekkürler falan sonra anne dedi ki sen alkollüsün yalnız başına arabayla gitme istersen bizde kal bu gece dedi bende biraz olmaz falan dedim ama kızda yüklenince bende memnuniyet kabul ettim ve çıktık biraz daha oturduk bir şeyler içtik tekrar benim yatağımı anne kendi yatak odasına açmış ve yatabileceğimi söyledi bende olur dedim ama içim kıpır kıpırdı ben bir duş almak istediğimi söyledim onlarda tabi olur dedi ben duşa girdim ama şofbeni bir türlü ayarlayamadım seslenip tarif etmelerini söyledim ama ne çare anne direk banyoya daldı hiç beklemediğim bir şekilde suyu ve şofbeni ayarlarken birden duşun stilden akan suyla ikimiz birden ıslandık ve ıslanınca annenin göğüs uçları ve muhteşem vücut hatları ortaya çıktı ıslaklığın etkisiyle bir den çığlık attı anne ve o sırada kızı da o sese banyoya geldi banyoda 3 müz bir birimize aptal aptal bakarken birden kız duşu eline aldı ve üçümü birden ıslattı bu akşam eğlence bitmesin de dedi ve bir anda sevişmemiz orada başladı.
Daha sonra üçümüz birden yatak odasına geçtik ve hepimiz halen alkolün etkisindeydik çünkü normal olsa bu yaşananlar biraz zor olurdu ve olsa bile bu durumda olmazdı. Yatağa girdik annesi ve kızı beni soymaya başladılar ve biri alttan ve biri üstten beni yalamaya başladı. İlk önce annesi oturdu sikime ve kızı da dudaklarıma yapıştı. Annesi üstümde zıpladıkça zevk çığlıkları atıyordu o kadar zevke gelmişti ki kızı beni öpmeyi bırakmış annesini izliyordu. Anne uzun zamandır sikişmemiş gibiydi ve çabuk da boşaldı. Bende içki aldığım zamanlar çok geç boşalırım ve daha sonra kızı geldi sıra bende dedi gülümseyerek ve annesi ben duşa gidip geliyorum dedi anne gelene kadar kızını domalttım ve resmen parçalayarak siktim kızı hem zevk hem de acı yaşattım annesi duştan geldiğinde kız bitkin halde yanımda yatıyordu ve annesi kızına zor geçti sanırım dedi gülerek. Annesi işiniz bittiyse bir kahve içelim dedi bende bir duş alıp geleyim dedim kız bende alayım dedi duşa girdik duşta yine sevişmeye başladık ikimiz de sikişecek halde değildik zorda olsa bir kez daha siktim duşumuzu aldık çıktık.

17 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm (541 941 60 93)
      35 yaşındayım
      Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
      Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
      Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
      Anlayışlı, Olgun bayanlar
      Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
      Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
      Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
      Medeni durum önemli degil,
      Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
      541 941 6093





      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  4. Selam ben Ufuk yalnız yaşayan bayanlar ve evli çiftler içinizdeki gizli kalmış duygularımızı herşeyin gizli kalacağı saygı ve sevgi çerçevesinde bi birliktelik yaşamak isterseniz arayın beni beraber yaşayalım zevkin doruklarına çıkalım 542. 321. 16. 25

    YanıtlaSil
  5. Merhaba AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    GİZLİYE ACIK
    0545 571 52 00
    ANKWRALIYIM REALDE UYAR ARABA VAR
    MADDİ DESTEK VERIRIM 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  6. Istanbul umraniye murat ben sex fantazi kacamak heyacan macera ve daha fazlasi icin arayin veya mesaj atin bayanlar bekliyorum gaylar ve erkekler asla aramasin 05468842185

    YanıtlaSil
  7. SELAM ORUSSSSPU RUHLU KIZLAR HANIMLARRR ESINI PAYLASMAK ISTEYEN GAVAT KOCALAR ben kenan istanbulanadoluyasindaayim deli dolu cilgin biriyim onun icin kendim gibi ciilgin kizlari bekliyorum azmis ami yarak isteyen genc dul evli bekar fark etmez itina ile sikilir bosaltilir arayin pisman olmazsiniz esini siktirtmek isteyen gavat kocala cilgun oruspu ruhlu kizlar hanimlar hadiiii 05422035201

    YanıtlaSil
  8. Merhaba hanımlar ben oktay evliyim hertürlü sınırsız seks yaparım evli bekar kendine güvenen samimi hanımlar yaş ve güzellik önemli değil arayın tanisalim telefon 0507 667 37 45 gizliye

    YanıtlaSil
  9. MRB AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    0545 571 52 00 ÖZEL ACIK 7/24 SAAT MUSAİTİM
    ANKARA CEVRE İLLER REALDE UYAR
    0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  10. İSTANBUL VE TEKİRDAĞ civarindan EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR evliciftler 3.cu ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞ deneyimli GÜVENİLİR BİRİYİM arayin VEYA MESAJ yazin tanisalim GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM 0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  11. merhaba bayanlar vandayım arayın zevkin doruklarına birlikte çıkalım
    05344774434

    YanıtlaSil
  12. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ civarindan EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR evliciftler 3.cu ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE sırdaşim deneyimliyim GÜVENİLİRİM arayin VEYA MESAJ yazin tanisalim GÖRÜŞELİM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  13. selam beyler ben Ceren her türlü fanteziye açığım 29 yaşındayım fantezilerini anlatmak isteyen beyler arasın 0035351573537

    YanıtlaSil
  14. Merhaba istanbul TUZLA DAN YAVUZ 28 YASINDA 185 BOYUNDAYIM
    TANIŞIP GÖRÜŞEBİLECEGİM UZUN SÜRELİ ARKADAS OLABİLECEGİM BİR BAYAN ARKADAS ARIYORUM
    KARSILIKLI GÜVEN VE GİZLİLİK COK ÖNEMLİ
    LÜTFEN GERCEKTEN GÖRÜŞMEK İSTEYEN BAYANLAR ARASIN
    0505 056 86 39

    YanıtlaSil
  15. Mrb ben istanbul pendikte oğuz 33 yaşındayım buluşabileceğim bir bayanla tanışıp arkadaşlık etmek istiyorum 0551 957 92 15

    YanıtlaSil