12 Haziran 2016 Pazar

Üniversiteli Ezgi'nin Götünü Zorla Siktim

Okul yıllarımda yaşanmış gerçek bir hikayemi sizlerle paylaşmak istedim…

çok samimimi arkadaşlarımdan bir tanesi olan Serhan bir kızla flört etmeye başlamış kendisi Sakarya da Okulda okuduğu için hafta sonları arada sırada istanbula gelir kız arkadaşını görürdü.

yine bir hafta sonu Serhan geldi onu misafir olarak ağırlıyordum sonra dedi bizim kızların yanına gidelimmi mehmet dedi bende olur dedim arabam olduğu için Serhanla beraber gitmek zorunda kalıyordum. evde Serhanın kız arkadaşı ve 2 tane daha kız kalıyormuş neyse eve vardık

sonra tanışma faslı falan kızlardan ismi Ezgi olan mini bir etek giymiş üstünede badi bacakları dolgun götü
memeleri seksi olan bir kız benim hemşerim çıktı tanışma faslından sonra çaylar kahveler içildi hoş sohbet derken zaman epeyce ilerlemiş sonra kızlar beni çok sevmiş özellikle Ezgi Serhan olmasada gelebilirsin tanıştığımıza memnun olduk falan deyip birbirmize telefon numaralarımızı vermiştik

ama benim aklımdan sekse dair hiç bir şey geçmemişti çünkü zaten bir tanesi arkadaşımın Ezgilisi diğeri ise hemşerim olması nedeniyle onlardan kendimi uzak tutmuş sosyal bir arkadaş olarak düşünmüştüm..

Serhan Sakaryane döndü bir iki hafta sonra okulun kafeteryasında arkadaşlarla muhabbet ederken omuzlarımda bir el belirdi dönüp baktığımda Ezgi gülerek haiyrsiz çıktın insan bir arar sorar adı hemşoyuz deyip sitemde bulund ben masaya davet ettim napalım dersler ödevler var o yüzden diyebildim

senin dersler nasıl dediğimde şu an boşum bişey yaptığım yok dedi arda bir uğra sana memleket yemekleri yaparım falan dedi ben ise öyle yaparım demekle olmaz yaparsan çağırırsın dedim gülerek

akşam olmuştu İpek telefonla arayarak hedi gel yemek hazır dedi şaşırıp kaldım çünkü bugün olması şart değildi

tamam dedim İpeklere giitim arkadaşlarıda vardı altına bir tayt giymiş o dolgun götünün her bir kıvrımı belli oluyor memeler top gibi yürürken zıp zıp ediyordu neyse yemeğimizi yedik sonra Ezgi çay yaptı ve bana öyle bir çay ikram ettiki akıllara zarar memelerin sadece başı görünmüyor seksy siyah bir sudyen memler bembeyaz ve dolgun çayı alırken seyre doyamadım

sonra kızlarla eşleşip okey falan oynadık o gece orada kalmam için çok ısrar ettiler ama ben olmaz gitmem lazım deyip ayrıldım bir kaç gün geçti aradan Ezgi bana msj atıp neler yaptığımı soruyor
sonra evde çok canları sıkıldığını dışarı takılırmıyız diye soruyordu

tamam dedim hazırlanın arbayla alayım sizi açılalım almaya gitim bunlar gece kıyafetleri giymişler ve Ezgi hiç tereddüt etmeden benim yanıma diğerleride arkaya bindiler Ezgi çok seksi kırmızı bir elbise giymiş dolgun etli bacakları deli ediyor memeler dekolteli..

diğerlerininde onlardan kalır yani yoktu bir diğerinin ismide İpekti İpek minyon tipli sevimli ve çocuksu bir yüzü olan pek fazla konuşmayan içine kapanık bir kızdı ama en az Ezgi kadar etkileyiciydii

o gün serdar ortaca giitik eğlenmeye başlamış İpekte biraz olsun konuşmaya başlamıştı sonra dedi Ezgi gülerek biri bizi dansa davet etsede dans etsek ama gözlerimin içine bakarka gülerek söylüyordu ben mesajı almış Ezgiyle dansa başlamıştık elleini belime dolayıp arada bir bakış attığım memeleri beni çıldırtıyor ellerim belinde olduğu için o götün salınışı beni tahrik etmeye yetiyordu o arada sanki İpek bozulmuş gibi süratuni aşmış bu ifedeleri gözümden kaçmamıştı

sonra dansın artasında Ezgiyi bırakıp dileği dansa kaldırdım çok sevinmiş gülmeye neşelenmeye başlamıştı kulağıma eğilerek sana yakışmadım heralde dedi ben 1.88 boyunda yapılı bir gencim İpek ise 1.60 boylarında minyon bir kız olduğu için onu kastediyordu sanıyorum

ben ne alakası var İpek neden böyle düşünüyorsun falan derken cevap vermeden süratini aşarak oturallim dedi oturduk sonra analamaya başlıyordum galiba İpek benden Ezgiyi kıskanıyordu ama için bu boyutlara gelmesini ben hiç istemiyordum

o günden sonra samimiyetimiz kızlarla bir hayli ilerlemişti yemek pasta olduğundan hemen beni çağırırlar nerdeyse haftanın 3,4 günü onlardaydım bir hafat sonu Ezgi akşam 11 suları bana msj atarak vde kimsenin bulunmadığını canının çok sıkıldığını kızların ailesine giitiğini söyleyen bir msj ve beni davet ediyordu

bende olur ama kalamam dedim uyumuycaksan sabaha kadar sohbet edebiliriz dedim ölü gel dedi
Ezgi kapıyı bir açtıkı ne göreyim pileli bir mini etek giymiş üstünde derin dekolte bir bluz altına desenli bir çorap yanaklarımdan öptü ve içeri girdik

sonra beni ndenini bilmediğim bir seseizlik almıştı İpek kahve yapıp getirmiş ikram ederken yine o memeleri dışarı fırlıycakmış gibi görmüş yine afakanlar basmıştı vücudumu

bu kız bilerekmi bunu yapıyor yoksa farkında değilmi anlamaya çalisyordum ama yürürken o götü salim salim sallamasıdamı bilerek değildi anlamıyordum bir türlü… sonra karşıma geçip ayak ayak üstüne attı o bacaklar beni benden almış o kızların memeleketine falan gittiğinden bahsediyor ben ise söylediklerini duymuyordum bile
tavla oynayalım mı dedi olur dedim oturduğum çek yatın bir ucunuda kendi oturarak tavlayı aramıza aldık ama Ezginin o bacakları öyle açılmıştı ki amını görmeme ramak kalmıştı

zarı her attığında memeleri görünüyor sanki her atışı düşes gibi yuregimi yakmaya başlamıştı
onları her gördüğümde renkten renge girmeye başlamıştım sanki oda bunun farkındaymış gibi hiç aldırış etmiyordu. neyseki oyun bitmiş Ezgi bir el daha oynayalım mı dedi bende

olur ama beleşine yok artık dedim şaka yollu tamam dedi ne istersen onuna oynayalım dedi manalı manalı bu bakışları beni acayip tahrik etmişti Ezgi dedim hiç sormadım senin erkek arkadaşın var mı oldumu

bir tane vardı ama eskiden ayrıldık.. Şu anda boşum şimdi bekar erkeklere duyurulur dedi gözümün içine bakarak tavlayı kazandım Ezgi ne istiyorsun şimdi şöyle dedi bende ne istersem yapacaksın değilmi dedim tamam dedi bir oyun havası koyup oymanı istiyorum dedim

gülerek yaaa falan oynamayı bilmem dedi ben oyun bozanlık yapma dedim neyse utanarak oymaya başladı Ezgi kıvamlı götü ve iri memeleri ile çok sexy bir kızdı dalgalanan eteği bacaklarının güzelliğini gözler önüne seriyordu sonra yoruldum deyip kendini benim yanıma attı ben ise istemsizce elimi omzuna atıp bir anda ne olduğunu bilemeden dudaklarımız buluşmuş onun ateşi ve benim ateşim dudaklarımıza geçmiş gibi deliler gibiopüşmeye başlamıştık

boynunu yalıyor inlemeleri ateşi başımı döndürüyordu sonra o iri memelere yapıştım yoğuruyor sıkıyordum üstündeki bluzu bir çırpıda çıkarıverdim memeleri sudyene sığmiyordu sanki onları yalamaya başladım hiç doymuycak gibi sömürüyor sıkıyordum onları bacaklarını okşamya başladım ileri gitmiyelim diyerek zevkle mırıldanıyordu

ama benim içimdeki ateş sönecek gibi değildi yakıyordu memelerini sömürerek emerek südyeninden dışarı çıkardim uçlarını bir bebek gibi emmeye büyütmeye başladım Ezgi inliyor saçlarımı başımı okşuyor ben ise memeleri hoyratça yoğuruyo emiyor yalıyor dişliyordum. bir anda eteğinin altından amını avuçladım kurtulmaya çalışıyor ama ben amını iyice avuçlamış sıkıyordum…

yapma aşkım demeye başlamıştı sonra sesizce elini tutup koca sikime götürüverdim bu ne dedi şaşırak sarsıldı okşa dedim boynunu memelerini yalıyor kalçalarını sıkıyordum o acemice sikimi oksuyor neye benzediğinin farkına varmaya çalışıyordu ben ise külotunun altından parmaklarımla hafifçe amının tenine dokunmya çalışıyor sonra bir çırpıda çamaşırını çıkarttım

Ezgi çok utanmış olmali ki hayır dedi eteğinin uçlarından elleriyle tutarak ileriye gitmiyelim ben korkuyorum yapmadım hiç dedi ben ise korkma bişey yapmıycağım dedim biraz rahatladı avucumla tekrar eteğinin altından amını avuçladım küçücük etli bir amı vardı sıktıkça zevklenmeye başlamış amından akan suları göt deliğine taşımaya başlamıştım Ezgi bakireydi anlaşılan onu o muhteşem götünden sikebilirdim

parmağımla göt deliğiyle oymaya başladım korkmuş olmali ki aşkım olmaz bu girmez oraya diyor ben aldırış bile etmiyordum

sikimle Ezgiyi tanıştırmanın zamanı gelmişti yavaşça fermuarımı açtım sikimi tutup zar zor dışarı çıkardım sevginin gözleri fal taşı gibi olmuş şaşkınlıkla eline verdiğim sikime bakıyordu küçücük elleriyle sikimi kavrayamıyordu bile yala ağzına al dedim şaşkın şaşkın suratım baktı kafasından sertçe tutarak sikime bastırdım.. ağzına sadece başını alabildiği sikimi acemice yalıyor bu devasa siki ilk kez görmenin verdiği şaşkınlık yüzünden okunuyordu ben ise kalçalarını yoğuyor ağzına daha fazla sokmaya çalışıyordum

sonra onu bir çırpıda 69 pozisyonuna getirdim pileli mini eteğini kaldırdığımda bembeyaz pürüzsüz bir göt beni alıp götürmüş beni heycanlandırmıştı amını dillemeye dondurma yalar gibi yavaşça dilimi kaydırmaya dillemeye başlamış Ezgi zevkin doruklarına ulaşmış inliyor geriliyor kasılıyordu dil darbeleriyle

ağzına verdiğim sikimin her tarafını yalamaya başladı ben amına küçük ısırıklar atmaya başladığım anda şehveti kat ve kat artmış taşşaklarımı sömürüyor beni deli ediyordu sonra amından akan zevk sularını dilimle göt deliğine taşımaya başladım içi kıpır kıpır olmuş titriyor ben ise göt deliğini yalıyor götüne ufak tokatlar atıyordum.
Parmağımı götünün deliğinin üzerinde gezidirmeye başladım. Hafiften götüne sokmaya başladığımda kendini birden kastı Ezgi. Ne olur yapma çok acır diyordu susturmak için götüne sert tokatı yapıştırınca dersini almış gibi susuyordu

bu göte böyle giremiycektim onu domalttım götüne 3 tane sert tokat yapıştırdım elimden kurtulamaya çalışır gibi her tokat götüne indiğinde ileri doğru kendini atıyordu kafasının altına yastık koydum kımıldama sakın geliyorum dedim mutfağa gidip sıvı yağ koydum bir bardağa. Bardağo alıp odaya döndüm gelir gelmez koca sikimi hemen ağzına verdim biraz yalattıktan sonra domalmış götün arkasına geçtim parmağıma yağı bolca sürüp göt deliğine bastırmaya başladım çok kımıldıyordu saçını elime dolayıp sıkınca sabit domalmış vaziyette artık onu tutabiliyordum sonra yara yara parmağı götüne soktum çıkar aşkım onu açıyor açıyor diye inliyordu götüne bir kaç tokat atınca sesini kestim hızlıca yara yara parmağımı götüne sokmaya devam ediyordum. Ezgi ise çırpınıyor tuhaf sesler çıkarıyordu

sonra iki parmağımı yağlayıp aniden götüne soktum gözleri dolu dolu olmuş inlemelerinin yerini çığlıkları almıştı. Parmaklarımı her soktuğumda ayyyy… çıkaarrr diye çığlık atıyordu. Ben ise parmaklarımı içinde çeviriyor iyice götünü açıyordum. Parmaklarımla göt deliğine hızlı hızlı sokup çıkarıyor göünün içinde çevire çevire köklüyordum. Ezgi ağlamaklı oldukça götüne tokatları yiyordu

sonra parmağımı yavaşça götünden çıkardım sikimi bolca yağladım ne yapacağımı anladı. Kafasını çevirip aşkım o çok büyük girmez oraya ne olur çok büyük sikin var sokma onu yalvarırım diye ağlamaklı söyleniyor saçından tutup alacaksın bu siki götünden. Hiç sesini çıkartma sikicem o götü ses etme dediğimde sessizliğe bürünmüş koca sikimin götüne girmesini bekliyordu.

Ezgiye iyice domalması için emir verdim domal dedim şaşkın şaşkın bakınca götüne okkalı bir tokat yapıştırdım

iyice domaldı acının etkisiyle sikimi göt deliğine hizaladım ve bastırmaya başladım Ezgi altımda çırpınıyor ellerime doladığım saçını çekerek pozisyonunun bozulmasına engel oluyordum kendini çok sıkıyor sikimin sadece baçını sokmama rağmen sikim kopacak gibi oluyordu memelerini avucuma alıp limon sıkar gibi bütün kuvvetimle sıkmaya başladım o anda Ezgi acıyla kendini kasmasını bitirmiş ben ise son gücümle götüne yüklenip sikimi yara yara götüne gömmeye uğraşıyordum. Girdikçe Ezginin gözleri fal taşı gibi olmuş ağlamaya başlamış çıkar onu diyerek inliyor ben ise daracık götünde sikimi oynatmaya çalışıyordum.

Ezginin götünü tokatlamaya başladım gözlerinden yaşlar akıyor böğürüyor ben ise sikimi yavaş yavaş sokup cekmeye başlıyordum. Ufak ufak bastırıyordum. Sonra elim ile belinden tuttum ve sert bi şekilde Ezginin götünü yara yara iyice Köklemeye başladım. Girdikçe sikimi çekiyor daha hızlı sokuyordum. Bu giriş çıkışlar Ezginin götünü açmaya başladı. Sonra hareketlerim dahada hızlanmaya başladı Ezgi ağlamaklı sikim göt deliğinde oynarken feryat figan ediyor yastığı ısırıyor koltuğu tırnaklarıyla parçalıyordu

sonra saçından tutup onu kısrak bir tay koştururcasına götüne gömmeye başladım onu bir at gibi koşturuyor sikimi seri şekilde göte gömüyordum sikim içinde bir yılan gibi akıyor Ezgi ise böğürüyordu götünü şikerken sesine engel olmak için ellerimle ağzını kapatıp götüne gömmeye başladım Ezginin göz yaşları ellerimi ıslatmış ben ise daha şiddetli memelerini avucuma alarak götüne gömmeye başlamıştım

sonra dudaklarına boynuna yapışmış yalıyor öpüyor onu teselli etmeye götünü sikmeye devam ediyordum çok sert göte gömmeye başladım zaten çok geç boşalırdım ama bu muhteşem götü sikmemde hiç bitsin istemiyordum sikimi arda bir götünden çıkarıp havalandırıyor sonra Ezginin kafasına yapışıp ağzına veriyor Ezgi ağlamayla sikimi yalıyor tekrar göte gömüyordum çıkardı ahhlar ohhlar ve her sokuşumda sesi kesiliyor sanki nefesinsi tutuyordu

sonra yavaşça sikimi Ezginin götünden çıkarttım. Ezgi kımıldayamıyordu bile onun saçından tutup bir köpek gibi gezdirerek yere indirdim saçından tutup sikimi ağzına verdim yerde dört ayak üstünde duruyor sikimi yalıyordu Aniden sevginin saçından tutarak hızlı adımlarla onu dört ayak üstü hızlı hızlı yürüterek duvarın önüne getirip ters çevirip ayağa kaldırdım götünü tokatlamaya başladım Ezgi acıyla ağlıyor zıplıyor götüne tokatları yiyordu

sonra bir hamlede o harika götüne koca sikimi sokup köküne kadar gömüp hızlı hızlı göte sokup çekmeye pompalamaya başladım götünü tokatlar atarak sikiyordum. Ezgi hıçkırarak ağlıyordu. Bende dudaklarına yapışıp öpüyor bu göt kimin lan amına koduğum kimin diyordum oda senin erkeğim senin aşkım sik beni deyip ağlıyor ben ise daha sert daha şiddetli bir şekilde götüne kökleye kökleye sikim ile doldura doldura sikiyordum.

Ezginin titreyerek amından sular akmaya başladı belliki orgazm oluyordu sikimi yavaşça kaydırak götünden çıkardım saçından tutup ağzına döllerimi fışkırtmaya başladım yut dedim tokatı yapıştırdım. Ağzına boşaldıkça ağzındaki sğermlerimi yutmaya başladı Ezgi ağzından akan dölleride parmağımla sıyırıp ağzına götürdüm parmağımdan emdikten sonra onlarıda yuttu. Sonra ikimiz de yere yığıldık

Ezgi dönüp kalmış kıpırdamıyor ve hep aynı vaziyette duruyordu elleriyle götünün acısını dindirmek istercesine götünü ovusturuyordu bir müddet öyle kaldık sonra onu kucağıma alıp banyoya götürdüm. Duş alırken suyun altında tekrar ağlamaya başladı belli ki psikolojisi bozulmuş duygusallığı üstündeydi boynuma sarılıp beni bırakmıycaksın değil mi erkeğim aşkım diyor ağlıyor ben ise onu teselli etmek için öpüyor yıkıyordum o gece ikimizde çırılçıplak sarılarak uyuduk

ertesi gün götünün üstüne tam oturamıyordu ama kahvaltımı hazır etmişti yaklaşık 10 gün sikemedim onu çok canı yanıyordu sonra iyileşti bu süre zarfında sakso çekip ağzına alarak sikii dondurma gibi yaladı. Ağzına sayısız kere döllerimi boşalttım

çok fedakar dı ve benim gözüm dışarda olmasın diye öylede davrandı seni kimseyle paylaşamam diyordu
bende onu bırakmıycaktım ama İpekde benim tılsımıma yakalanmış olmali ki Ezgiyi çok kıskandı beni yoldan çıkarmak için elinden geleni yaptı. Bir gün resmen üzerime atlayınca şeytana uyup Ezgiyi İpekle aldattım. Onuda Başka bir seks hikaye de anlatırım..



28 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık tarzımı bağışla lütfen.
      Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

      Sil
    2. Merhaba AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
      GİZLİYE ACIK
      0545 571 52 00
      ANKWRALIYIM REALDE UYAR ARABA VAR
      MADDİ DESTEK VERIRIM 0545 571 52 00

      Sil
    3. Slm (541 941 60 93)
      35 yaşındayım
      Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
      Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
      Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
      Anlayışlı, Olgun bayanlar
      Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
      Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
      Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
      Medeni durum önemli degil,
      Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
      541 941 6093





      Sil


    4. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Aynı zamanda jigoloyum. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece elit hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

      Sil
    5. MRB AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
      0545 571 52 00 ÖZEL ACIK 7/24 SAAT MUSAİTİM
      ANKARA CEVRE İLLER REALDE UYAR
      0545 571 52 00

      Sil
    6. 05548559100 Slm ben k.marastan hakan. evli dul bekar evli çiftler farketmez bayanlar skype hayalim_sin46@hotmail.com wahatsaptap var hattim özele acik

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. SEVGILISININ KIZLIGINI BOZAN ANTALYALI=====> http://sakirabi.com




    SITEMIZDE REKLAMSIZ ÜCRETSIZ




    ENSEST ILISKIYE GIREN TÜRK VIDEOLARI=====> http://sakirabi.com






    IFSA SEX YAPIP INTERNETE VERENLER=====> http://sakirabi.com





    SITEMIZDE REKLAMSIZ ÜCRETSIZ





    ANNESINE ENS... TURK GENCI GIZLI CEKIM=====> http://sakirabi.com






    KARISINI SIKTIRIPDE CANLI ÇEKIM YAPAN TÜRK=====> http://sakirabi.com






    KIZKARDESINE GIZLI KAMERA KURAN GENC VIDEO=====> http://sakirabi.com





    ?SITEMIZ BIRBIRINDEN GÜZEL YERLI PORNOLAR PAYLASMAKTADIR?




    PERISCOPEDEN CANLI SIKISLER =====> http://sakirabi.com




    SEYRETMEDIGINIZ TÜRK PORNOLARI ÜYELERDEN=====> http://sakirabi.com




    INTERNETIN EN GÜNCEL TÜRK PORNO SITESI=====> http://sakirabi.com




    18 LIK LISELI PORNOLARI TÜRK=====> http://sakirabi.com




    ÜNIVERSITELILER GURUP SEKS VIDEOLARI=====> http://sakirabi.com




    IFSAADULT TÜRK ÇEKIMLERDEN=====> http://sakirabi.com




    GIZLI ENSES.... TÜRK VIDEOLARI =====> http://sakirabi.com




    VIP TÜRK ADULT VIDEOLAR UZUN =====> http://sakirabi.com




    SESLI KONUSMALI TÜRK SIKISLERI =====> http://sakirabi.com




    KOCASINI ALDATAN TÜRK KADINLARI VIDEOLAR=====> http://sakirabi.com




    KIZKARDESIYLE LEZBIYEN TÜRK LISELILER =====> http://sakirabi.com

    YanıtlaSil
  4. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  5. SLM OLGUN BAYANLAR YAŞIM 35 HERSEY DOGRU YERDE DOGRU ZAMANDA DOGRU KİŞİYLE YAPILIRSA DAHA GÜZEL VE ZEVKLİ OLUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM SİZ NE DERSİNİZ BAYANLAR ARAYIN
    0545 696 0357

    YanıtlaSil
  6. Merhaba AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    GİZLİYE ACIK
    0545 571 52 00
    ANKWRALIYIM REALDE UYAR ARABA VAR
    MADDİ DESTEK VERIRIM 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  7. Olgun durust samimi ve yalniz yasayan karsisindaki insana saygisi olan gesciste iyi bir hatira birakmak isteyen bir bayanla ciddi bir beraberlik yasamak istiyorum 5427426021

    YanıtlaSil
  8. BEN ALEV HEMEN ARA NUMARAM: 00322 588 99 54 İSTER EVDE İSTER TELEFONDA BOŞALTAYIM SENİ YANIYORUM AZDIMMM.. NUMARAM: 00322 588 99 54

    BEN ALEV HEMEN ARA NUMARAM: 00322 588 99 54 İSTER EVDE İSTER TELEFONDA BOŞALTAYIM SENİ YANIYORUM AZDIMMM.. NUMARAM: 00322 588 99 54

    BEN ALEV HEMEN ARA NUMARAM: 00322 588 99 54 İSTER EVDE İSTER TELEFONDA BOŞALTAYIM SENİ YANIYORUM AZDIMMM.. NUMARAM: 00322 588 99 54

    BEN ALEV HEMEN ARA NUMARAM: 00322 588 99 54 İSTER EVDE İSTER TELEFONDA BOŞALTAYIM SENİ YANIYORUM AZDIMMM.. NUMARAM: 00322 588 99 54

    BEN ALEV HEMEN ARA NUMARAM: 00322 588 99 54 İSTER EVDE İSTER TELEFONDA BOŞALTAYIM SENİ YANIYORUM AZDIMMM.. NUMARAM: 00322 588 99 54

    BEN ALEV HEMEN ARA NUMARAM: 00322 588 99 54 İSTER EVDE İSTER TELEFONDA BOŞALTAYIM SENİ YANIYORUM AZDIMMM.. NUMARAM: 00322 588 99 54

    BEN ALEV HEMEN ARA NUMARAM: 00322 588 99 54 İSTER EVDE İSTER TELEFONDA BOŞALTAYIM SENİ YANIYORUM AZDIMMM.. NUMARAM: 00322 588 99 54

    BEN ALEV HEMEN ARA NUMARAM: 00322 588 99 54 İSTER EVDE İSTER TELEFONDA BOŞALTAYIM SENİ YANIYORUM AZDIMMM.. NUMARAM: 00322 588 99 54

    YanıtlaSil
  9. SELAM ORUSSSSPU RUHLU KIZLAR HANIMLARRR ESINI PAYLASMAK ISTEYEN GAVAT KOCALAR ben kenan istanbulanadoluyasindaayim deli dolu cilgin biriyim onun icin kendim gibi ciilgin kizlari bekliyorum azmis ami yarak isteyen genc dul evli bekar fark etmez itina ile sikilir bosaltilir arayin pisman olmazsiniz esini siktirtmek isteyen gavat kocala cilgun oruspu ruhlu kizlar hanimlar hadiiii 05422035201

    YanıtlaSil
  10. Merhaba hanımlar ben oktay evliyim hertürlü sınırsız seks yaparım evli bekar kendine güvenen samimi hanımlar yaş ve güzellik önemli değil arayın tanisalim telefon 0507 667 37 45 gizliye

    YanıtlaSil
  11. MRB AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    0545 571 52 00 ÖZEL ACIK 7/24 SAAT MUSAİTİM
    ANKARA CEVRE İLLER REALDE UYAR
    0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  12. Evli dul bekar mutsuz bayanlar evliciftler 3.cu arayan çiftler ben ARDA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ civarindan DÜRÜST CİDDİ VE sırdaşim deneyimliyim GÜVENİLİRİM arayin VEYA MESAJ yazin tanisalim GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM 0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  13. merhaba bayanlar vandayım arayın zevkin doruklarına birlikte çıkalım
    05344774434

    YanıtlaSil
  14. SELAM BEN IST KARTAL DAN KENAN YAS 32BOY160ESMER KILO62 CILGIN KIZLAR AZMIS AMINIZI SIKTIRMEK ISTIYORSANIZ BEN BURDAYIM DUL KADINLAR KIZLAR JIGOLO ISTEYEN KADINLAR ESINI SIKTIRMEK ISTEYEN KOCALAR ARAYIN GIRUSELIM 05422035201 NOT TOPLAR GAYLAR ARAMASIN 05422035201

    YanıtlaSil
  15. MERHABA BEN BUĞRA İSTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM 29 YAŞINDA KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİSİYİM TATLI CİCİ SEMPATİK BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM 
    GÜZEL VAKİT GEÇİRMEK SİZİN GİBİ TATLI BAYANLARINDA HAKKI YAŞINIZ FARKETMEZ HOSÇAKALIN. ( 0554 114 74 11 )

    YanıtlaSil
  16. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ civarindan EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR evliciftler 3.cu ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE sırdaşim deneyimliyim GÜVENİLİRİM arayin VEYA MESAJ yazin tanisalim GÖRÜŞELİM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. selam beyler ben Ceren her türlü fanteziye açığım 29 yaşındayım fantezilerini anlatmak isteyen beyler arasın 0035351573537

    YanıtlaSil
  19. Mrb ben istanbul pendikte oğuz 33 yaşındayım buluşabileceğim bir bayanla tanışıp arkadaşlık etmek istiyorum 0551 957 92 15

    YanıtlaSil
  20. Merhabalar istanbuldan levent ben yanlız yaşıyorum evim müsait 180 boy 82 kilo yaş 34 yanliz evli yada çiftler arayın yada yazın yildizlara dokunalim :) özele açık 05466878100

    YanıtlaSil
  21. 05548559100 Slm ben k.marastan hakan. evli dul bekar evli çiftler farketmez bayanlar skype hayalim_sin46@hotmail.com wahatsaptap var hattim özele acik

    YanıtlaSil