10 Aralık 2014 Çarşamba

Banyoda annem sakso çekti

Banyoda annem sakso çekti Ensest Hikaye selam ben 18 annem 45 yaşındayız aylardan kıştı  halı sahada maç yaptık eve geldim banyoya girdim banyomu yaptım  çıktım tw nin yanına geldim  tw seyrediyorum annem nasıl yıkandınki hala ter kokuyorsun dedi.ya bende yaptım ne teri şimdi dedim ben birdaha yapamam dedim oglum iyi yıkan bende sırtını keselerim
sende benim keselersin ne zamandır  kaşıntıdan bende uyuyamıyorum  sırtımada kese yetmiyor kendi kendimi keseliyemiyorum dedi.bende ona desene kendin için diyorsun birde terden bahsediyorsun dedim.yok sen inan  kokuyorsun ter dedi.neyse banyoya girdim annem yanımda oldukca rahat hareket eder memelri  dışarda dolanır evin içinde yani hiç bir zaman aklımdan herhangi bir şey geçmedi o ana kadar.neyse küvetin iç zaten  su  doluydu  girdik içine önce annem beni keseledi iyice her tarafım arkalarım kıpkırmızı olmuştu nerdeyse.yeter şimdide ben keseliyeyim maç özetlerini seyredecem dedim.tamam ded.sonra yüzün bana dönük olsun ben o şekilde rahat keselerim dedim tamam dedi.annem çömelmeden altınıda çıkardı neyse sırtını keselemeye başladıgımda annemin  agzı tam sikimin izasındaydı ben   onu keseliyorum ama  benimki  git gide büyüyordu.resmen   agzına degiyordu sikim oda bu ne bile demedi dese biliyor hemen banyodan çıkacagımı utanıpta.sonra resmen  agzıyla onla oynamaya başlar gibi bir ileri bir geri yaptıkca agzının içine alıyordu  resmen.bende şortumu çıkarayım bari anne dedim.çıkar tabi biz bizeyiz dedi.sonra hala ben keseliyorum  sikimde agzına çarpıp geri geliyordu.sonra biraz daha zaman geçtikce sikim    gidip gelmeden agzının kenarlarına boşaldı.bu neydi dedi bende çıldırttın onu oda dayanamadı boşladı dedim.bu sefer öyle bir agzının içine alıp onla oynamaya başladıki  anında tekrardan geldi  agzına ilkti  cinsel ilişki kuracagım kişi annem yani ne zamandır doluydu.sonra annem tekrardan kaldırdı amından   iyi bir siktim onu  sonra   tekrar  eski haline getirdi bu seferde arkasını döndürdüm ters çevirttirdim  sikimi kremledikten sonra götüne öyle bir soktumki o anda annem bir çıglık attı üsteki komşu duymuş aşagı indi annemde banyo yaparken banyoda fare gördüm dedi.öyle geçiştirmiş olduk şimdi ise o sovuk günleri sıcacık geçiriyoruz annemle her  akşam sevişerek.dogalgaz parası yarı yarıya düştü tasarruf ediyoruz her akşam annemi her

4 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla konusmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım. Azgın bayanları bekliyorum sadece bayanlar. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Slm (541 941 60 93)
    35 yaşındayım
    Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
    Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
    Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
    Anlayışlı, Olgun bayanlar
    Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
    Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
    Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
    Medeni durum önemli degil,
    Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
    541 941 6093





    YanıtlaSil
  4. Mrb ben istanbul pendikte oğuz 33 yaşındayım buluşabileceğim bir bayanla tanışıp arkadaşlık etmek istiyorum 0551 957 92 15 gizlilik içinde

    YanıtlaSil