11 Aralık 2014 Perşembe

En Muhteşem Sex Maceram

En Muhteşem Sex Maceram adım ferhat yaş 30 özel bir şirkette sex hikayesi  çalışmaktayım fazla yakışıklı sayılmam neyse konuya girelimyine herzamanki gibi sabah erken saatlede işime gitmek için kalmış evin balkonundan servis aracı gelmişmi bakmaktaydım ki karşı binada biri gözüme ilişti çok hoş bir kızdı 24-25 yaşlarında zun boylu esmer bu kişi sonraki günlerede benim ona baktıgımın farkına vardı ne istedigimi oda çok iii bilmekteydi ve bunu bildigi için bir gece saat 24:00 civarlarında balkona geçmiş domalmış bana götünü kıvırtıyordu o ne ydı aklıma geldikçe 31 çekesim geliyordu neyse bende artık dayanacak güç kalmamış bir akşam planlar yapmaya başladım o kıza bir mektupla herşeyi ama herşeyi anlatmayı planlanmaktaydım ve mektubu
yazdıktan sonra götürüp kıza verdim için etel. numaramıda yazmıştım bir akşam yine biibirimize karşı bakışırken baktım tel. çaldı bana bakarak tel. `da bana gel beni sik , becer , parçala diyordu tabii fırsat bu fırsat hiç bir şey düşünecek halde degildim ve dogruca gidip kapılarını çalacaktım ki o benim ona geldigimi farkedince aptal ne yapmaya çalışıyorsun çabuk aşagıya bodrum kata dedi bodrum kata inmiş ve beklemeye başladım 1 dk. sonra çıkageldi ve hemen bunu aldıgım gibi duvara dayadım ve öpmeye başladım hop yavaş ol diyordu senin olmak için geldim beni sikmeyi bu kadar çokmu istiyorsun dedi  evet diyecek hal bile yoktu bende memelerini öperken sadece kafamı sallayabildim muhteşem gögüsler dimdik o kadar tatlı o kadar hoştuki insanın bırakası gelmiyordu boynuna öpücükler kondurmaya başladıgım zaman iniltiler başladı yavaş yavaş aşagılara inmeye başladım etegini sıyırdım siyah dantelli bir külot giymişti o karnlıkta elimle hissedebilmiştim bunu bacaklarını aalamış dilimle bacak arasını öpmeye başlamıştım amcıgına dilimi sokunca elleri ile kafamı tuttu daha daha dedi sadece kafamı okşuyor ben çıldırma noktasınıa geldim sonunda dayanamadım ve benimkini çırdım bu kez onun yerini ben almıştım ve agzına verdim daha ismini bile bilmedigim bu hatun beni bulutlarda gezdiriyordu beni boşaltıp  menilerimiyuttuktan sonra hadi fazla zamanımız kalmadı sok şunu içim e dedi bende hay hay bir bacagını hafif kaldırıp pozisyon aldım benim ufaklıgı içeri sokar sokmaz dudakalarına asıldım iii de etmişim yoksa binayı başıma toplayacaktı tam bagıracaktıki ilkin acıtmışım biraz farkında olmadan ama daha sonra hareketlenmeye başlayınca oda duruma alıştı evet ben muhteşem bir manzara ile karşı karşıya kalmıştım ve o amcık beni gerçekten mest etmişti gerçi oda bitkin bir haldeydi ama ben daha kötü durumdaydım sonrakigünlerde baktım artık balkona falan çıkmıyor sordum kendisi ist.`da ikamet ediyormuş bende eskiden ist.`da oturdugum için şimdi sadece iç geçiriyorum neden ist.`da karşılaşmadıkda d.bakırda şimdilerde yine yalnızları oynamaktayım. benimle yazışmak isteyen bayanlara mail adresimi ve tel. numaramı bırakıyorum ararsanız size özel anlarımı anlatırım veya birlikte bazı şeyler yaşama fırsatı bulursunuz

6 yorum:

  1. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik Ozel e acik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    2. Slm (541 941 60 93)
      35 yaşındayım
      Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
      Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
      Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
      Anlayışlı, Olgun bayanlar
      Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
      Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
      Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
      Medeni durum önemli degil,
      Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
      541 941 6093





      Sil
  2. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla konusmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım. Azgın bayanları bekliyorum sadece bayanlar. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ civarindan EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR evliciftler 3.cu ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE sırdaşim deneyimliyim GÜVENİLİRİM arayin VEYA MESAJ yazin tanisalim GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  4. Istanbul ümraniye murat ben sex fantazi kaçamak heyacan macera ve daha fazlası için arayın veya mesaj atin bayanlar bekliyorum gaylar ve erkekler asla aramasin 05468842185

    YanıtlaSil