17 Aralık 2014 Çarşamba

İlk Bakiremi patlattım

İlk Bakiremi patlattım Bakire Sex Hikayesi ben enis 19 yaşındayım dershanede burcu diye bi kız var dı cok sexiydionu nasıl sikerim diye düşünüyodum cuma günüydü bizim sınıfa geldi ve benim ensamimi oldugum kızla arkadaş mış ve ben bunu fısat bildim ve kız arkadaşımadedim bu kız cok hoşuma gitti diye o da hemen sana ayarlayım dedim cok mutluolurum dedim ve tanıştık en sonunda cıkma teklifimi kabul etmişti ilk cıktıgımızgün ban bu gün bizde kimse yok dedi bize gidelim mi dedi bende olur dedim evegiderken merdivenleri cıkarken bende kalcalarına bakıyodum benim baktıgımı gördüve gülümsedi bende hemen nerdivende yapıştım kendisine bu artık cıldırmıştı banben de seninle tanışmak istiyordum dedi ama fırsat bulamadıgını söyledi ve benikudurttu burcunu hafifce amına elini attım hadi aşkımc yeter artık bir önceyataga gidelim dedi ve ben dayanamıyordum artık cıldırmıştım hemen yatak odasınagittik bana hadi enis yeter artıkye beni diyordu burcunun amını yalarkencıldırıyordu yeter gel artık diyordu amına gidip geldikce sevtek öyle bi inliyorduki amına bi kökledim bu bi bagırdı ve malasefbakireymiş ve ilk senin olmak o kadar cok mutluyum diyorduki bi saat icindeinanamıyakcasınız tam dört defa boşaldım burcu of be enis beni her zamansikermisindiye yalvarıyordu ben de cok mutlu olmuştum banyoya girdik ve ordadaikikere boşaldım ikimizde bitimiştik artık burcuyla beş dakika oturduk ya senhamile olursan dedim ben tetbirliyim olum dedi hap yuttum dedi ben bunu duydunve bi daha yapıştım burcuya ben bitmiştim artık eve gittim ve 2 gün boyuncayatmıştım devamını artık  

9 yorum:

  1. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik Ozel e acik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    2. Slm (541 941 60 93)
      35 yaşındayım
      Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
      Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
      Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
      Anlayışlı, Olgun bayanlar
      Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
      Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
      Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
      Medeni durum önemli degil,
      Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
      541 941 6093





      Sil
  2. Sllm tel de boşalmak isteyen kızlar ve bayanlar arayabilir no özele açık 05466811866

    YanıtlaSil
  3. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  4. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi v guven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  5. Mrb azgın BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    0545 571 52 00
    GİZLİYE ACIK REALDE UYAR ANKARALIYIM
    0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  6. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ civarindan EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR evliciftler 3.cu ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE sırdaşim deneyimliyim GÜVENİLİRİM arayin VEYA MESAJ yazin tanisalim GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  7. Mrb ben istanbul pendikte oğuz 33 yaşındayım buluşabileceğim bir bayanla tanışıp arkadaşlık etmek istiyorum 0551 957 92 15 gizlilik içinde

    YanıtlaSil