5 Aralık 2014 Cuma

Zengin ve dul

Zengin ve dul erotik hikaye Merhabalar ben 19 yaşında kuaförde çalışan,fiziği düzgün birgenç kızım. Kuaföre sık sık gelen orta yaşın biraz üzerinde,bakımlı,dul bir bayan vardı. Her geldiğinde onunla ben ilgilendiğim için zamanla çok samimi olduk. Birgün kuaföre telefon edip beni eve çağırdı.Patronum,malzemelerini topla, manikür,pedükür ve mesaj yapmak için eve gideceksin; dedi.bu habere sevinmiştim çünkü eve gidenler çok iyi bahşiş alıyordu.On dakika sonra kuaförün önünde beni bir araba aldı ve eve götürdü.kadın doğru sölemiş,gerçekten de kocaman evde yalnız yaşıyodu.Ben eve geldiğimde o banyodan yeni çıkmıştı.Üzerindeki bornozu çıkartıp salondaki kanepenin üzerine serdi.karşımda çırılçıplaktı.kanepenin üzerine yüz üstü yattı ve .Önce masaj yap,sonra saçıma fön çekersin.dedi.Vucudunu bebek yağıyla ovmaya başladım.Sonra benim de soyunmamı istedi.Üzerimde sadece iç çamaşırlarım kalmıştı.Sonra o da bana masaj yaptı ve ne olduysa masaj sırasında sevişmeye başladık.Meğerse bu ,azgın bir lezbiyenmiş. Şimdi haftada bir evine onunla sevişiyorum ve zevklerin doruğuna çıkarıyordu. Hele beni diliyle yalamasından korkunç zevk alıyordum.Çok iyi parada veriyor ve pahalı hediyeler alıyor. 

6 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. 👙👙👙👙👙👙👙not:OKUMADAN ANLAMADAN ARAMAYın
    BEN KENDİMİ SONSUZ GÜVENİYORUM YA BAYANLAR SİZLER KENDİNİZİ NEKADAR GÜVENİYORSUNUZ
    merhabalar hanfendiler adım yusuf 36 yaşında
    1/65 boyunda 53 kiloda kave içi gözleri kumral biriyim
    ellerinde hafif titremesi olan her işini kendi yapabilen
    engelli gurubundan calışan biriyim aslında engeli engellide sayilmam sağliklikta sayilmam sesim alkol
    kullanmış gibi çıkar ama alkol kullanmam çoğu kişi konuşurken alkollü müsün derler sesimi yadirgamıyacak benimle sınırsız seks sohbet etmek isteyen
    👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙

    sex hikayesi okuyup amı külotü ıslanan zevk alan kendinden gecen telefonda
    zevk sesini dinletmekten zevk alan zevk alacak zevkine düşkün engelli engelsiz kapalı tesettürlü açık tüm kızlar evli gizli kacamak yapmak isteyen bayanlar esiyle iliskisini anllatmak dinletmek isteyenler bekar dul kendine
    güveni olan yaş sınırı olmayan bayan arkadaşlar arıyorum telefonda zevki cok seviyorum zevkler engel tanımaz numaram özele açıktır
    👙👙👙👙👙👙masturbasyon yaparken kendinizi özelden dinletebilir zevklere birlikte cıkabiliriz inanın daha cok zevk ve haz alacaksınız benle 1 saat zevk yaşasaniz eminim agziniz acik kalacaktir sevgi ve [saygılar
    👙👙0[532]246 66 32👙👙watsap 0[532]246 66 32👙skyp:the_ralp

    NOT:GAYLAR EŞİ OLMAYAN TEK BEYLER LÜTFEN ARAMASIN

    YanıtlaSil
  3. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi v guven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  4. Istanbul ümraniye murat ben sex fantazi kaçamak heyacan macera ve daha fazlası için arayın veya mesaj atin bayanlar bekliyorum gaylar ve erkekler asla aramasin 05468842185

    YanıtlaSil
  5. MRB AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    0545 571 52 00 ÖZEL ACIK 7/24 SAAT MUSAİTİM
    ANKARA CEVRE İLLER REALDE UYAR
    0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  6. selam ben atakan çift deneyimim var eşini paylaşmak isteyen cift ve bayanlardan arama veya mesaj bekliyorum buraya şunu yaparim böyle yalarim şunu sokarim gibi kelimeler yazmayi düşünmuyorum ama zevk ve ve fantazi sinirsiz 3 arayanlarda en büyük sıkıntı güven meselesi o bir anda olacak bir durum deyildir zaman gerekdiren bir durumdur yaş 35 lutfen sadece iç anadolu 530 457 51 05

    YanıtlaSil