9 Aralık 2014 Salı

Oku Boşal

 Acayip Hikaye Oku Boşal  slm ozamanlar 18 yasındaydım daha siftahım bile yoktu hep birilerinibecermek istiyordum çok kötü azmıstım bir gün teyzemlerde yatmak zorundakalmıştım teyzem 40 yaşlarında oldukça seksi bir kadın.sabah uyandıgımda teyzemortalıgı toparlıyorduonu arkadan izlemeye başladım çok dolgun ve büyük birkalçası vardı ve ilk defa teyzemi sikmek istedim ama bu imkansızdı.sonra yatmayadevam ettim öğlene doğru teyzemin 11 yaşında birde kızı var beni uyandıdı bendendışarıda oynamak için izin istiyordu bende anne söyle git dedim bana annemuyyuyor aldığı ilaçlar onu çık kötü uyutuyor o yüzden uyanamıyor dedi.aklımaşeytanca bi fikir geldi teyzemin kızına izin verdim gitti hemen teyzemin yattığıodaya gittim önce tam emin olmak için uyandırmaya çalıştım çok derin uyuyordu veonu öpüp okşamaya başladım çok heyacanlandım ilk defa birisini öpüp elliyordumsonra teyzemi soymaya başladım karşıma çıkan manzaraya inanamıyordum öyle birkalça ve bacak külota sığmıyordu yalamaya başladım külot salyalarımdan ıpıslakolmuştu benim ufaklık yerinde durmuyordu beniki 12cm boylarında ama birazkalındır teyzemin göğüslrini merak ediyordum hemen ters çevirip tişörtü çıkarttıgöğüsleri küçüktü sonra icraata geçtim amının kıllarıda hafif uzamıştı benimkiniyavaş yavaş sokmaya başladım girmiyordu çok acemydim resmen sikemiyordum çoksinirlendim onu geri ters çevirdim bacaklarını araladım ve göt deliğini büyük bizorlukla açtım ve yalamaya başladım sonra malımı dayayıp abandım girmiyordusonunda sokmayı başardım kalbim duracak gibi olmuştu biraz daha soktum ve teyzemaniden uyandı ne yapacağımı bilmiyordum çok halsizdi kımıldayamıyordu ben gidipgelmeye başladım teyzem çek şu şeyini diyordu bir yandanda inliyordu teyzeminamı sulanmaya başladı ve beraber orgazım olduk daha sonra bana yüzünü döndü vesevişmeye başladık o gün iki kere daha boşaltı  

5 yorum:

  1. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik Ozel e acik

    YanıtlaSil
  2. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.BAYAN ARIYORUM.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  3. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla konusmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım. Azgın bayanları bekliyorum sadece bayanlar. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi v guven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  5. selam ben atakan çift deneyimim var eşini paylaşmak isteyen cift ve bayanlardan arama veya mesaj bekliyorum buraya şunu yaparim böyle yalarim şunu sokarim gibi kelimeler yazmayi düşünmuyorum ama zevk ve ve fantazi sinirsiz 3 arayanlarda veya tek liliskilerde en büyük sıkıntı güven meselesi o bir anda olacak bir durum deyildir zaman gerekdiren bir durumdur yaş 35 lutfen sadece iç anadolu 530 457 51 05

    YanıtlaSil