12 Aralık 2014 Cuma

Evli Kadının Çılgın Anları

Evli Kadının Çılgın Anları Sex Hikayesi selam ben serkan bu siteyi 1 aydan beri takip ediyorum benim yağanmış bir hikaye kusura bakmayın o kadar atıp tutamam ve fazlada abartamam.bir gün murat adında bir arkadaşım vardı hep ben onların evine giderdim gecenin geç saatlerine kadar kalır oyun oynardık eşinin ismide nurcan bir gün kızlarının doğum günüydü ve benide nurcan davet etti eşi görevde olduğu için eşi evde yoktu ama ev tıklım tıklım dolu bayandı neyse bir hediye alıp evlerine gittim oturdum çay içtim pastamıda yedikten sonra kelktım evden nurcan beni uğurlamaya çıktı gece musaitsen bize gel muratla oynarsınız bende size çay yaparım dedi bende
tamam ben muratı arar geleceğimi söylerim dedim gece oldu evlerine gittim muratla oturuyoruz oyun oynuyoruz ama nurcan nasıl beni süzüyor tabi muratın arkası dönük olduğu için farketmiyor ama bende onu süzüyorum neyse ama benim 22 cm lik malafatım dimdik olmuş ne çare bişey yapamıyorum eve geldim ve banyoya girdim bir güzel nurcanı hayal ederek 31 çektim ve uyudum.bir gün telime mesaj geldi acilen senle görüşmem gerek dedi nursan hayırdır dedim ya korktum hemen arabaya atladım onların evine gittim içeri girdim serkan güvenlikçiler şupelenmişler bayanlar benim hakkımda dedi kodu yapıyorlar zart zurt eeee ne olmuş dedim senle bişey yapmadıkki dedim evet dedi ee istersen yapalım da ondan sonra çıksın bari gam yemeyiz kuru kuru iftira olmasın bir dudağıma yapıştı ve öpmeye başladı ama nasıl öpüyor hemen orada elimi amına attım belliki kaltak yeni traş etmişti nasıl yanıyordu koltuğa oturdum sadece pantlonumu sıyırdım ve ağzını sikime dayadım ama nasıl emiyor harikasın nurcan dedim evet sende harikasın dedi bu sikin muratınkine on çeker be dedi nurcan seni çoktandır arzuluyordum dedim biliyorum dedi o gece kalkarken sikin nasıl olmuştu gördüm dedi ve orda ağzına patladı sikim emdi ama nasıl emme domalttım onu ve amına koydum sırılsıklam olan amına birden bire girdi ve pompalamaya başladım nurcanı ahhhhhhhhhhhh ohhhhhhh diye sesler çıkarıyordu içinr boşaldım ve giyindim evden çıktım bir sonraki hikayem gece hurcanı becerirken az kala kocasına yakalanıyorduk daha sonraaaa çiftler ve bayanlar meillerinizi bekliyorum

12 yorum:

  1. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik Ozel e acik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    2. Slm (541 941 60 93)
      35 yaşındayım
      Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
      Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
      Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
      Anlayışlı, Olgun bayanlar
      Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
      Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
      Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
      Medeni durum önemli degil,
      Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
      541 941 6093





      Sil
  2. MERHABA BEN BUĞRA ( Erkek ) 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

    YanıtlaSil
  3. Selam 43 yaşındayım bekarım İzmirliyim Ne aradığını bilen çiftler ya da tek bayanlar Hayat güzel sevgiler 0532 337 52 90

    YanıtlaSil
  4. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla konusmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım. Azgın bayanları bekliyorum sadece bayanlar. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi v guven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  6. Mrb azgın BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    0545 571 52 00
    GİZLİYE ACIK REALDE UYAR ANKARALIYIM
    0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  7. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ civarindan EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR evliciftler 3.cu ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE sırdaşim deneyimliyim GÜVENİLİRİM arayin VEYA MESAJ yazin tanisalim GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  8. Istanbul ümraniye murat ben sex fantazi kaçamak heyacan macera ve daha fazlası için arayın veya mesaj atin bayanlar bekliyorum gaylar ve erkekler asla aramasin 05468842185

    YanıtlaSil
  9. Slm 33 yas tecrubeli tek erkegim bayanlar ve evli ciftler sadece ciddi olanlar sanalcilar ve gayler uzak dursun yas ve sehir farketmez 05432764846

    YanıtlaSil
  10. Mrb ben istanbul pendikte oğuz 33 yaşındayım buluşabileceğim bir bayanla tanışıp arkadaşlık etmek istiyorum 0551 957 92 15 gizlilik içinde

    YanıtlaSil