13 Aralık 2014 Cumartesi

Evli kadın tadı

Evli kadın tadı Sex Hikayesi  merhabalr ben 24 yaşında esmer uzun boylu azgın bir delikanlıyım size internnette tanıştığım naz la yaşadığım ateşli dakikaları anlatacağımişyerinde işlerin sakin olduğu zmanalarda mynette cahta yapıyorum. ogün naz adında tatlı konuşan ve tek yaşayan bir 25 lik hatunla tanıştım. sohbetimiz akşama kadar sürdü ve bana akşamleyn görüşmek için teklif etti. bu kadar hızlı olmasına şaşırdım ve benden hoşlandığını söyledi.akşamleyin direkt olarak evine gitmemi istedi ben biraz ürktüm ama güzel bir ilişki için değerdi. eve gittiğimde beni kapıda afet gibi bir bayan karşıladı. benim için hazırlanmış süslenmiş ve gayet çekiciydi. seksi
elbiseler giymişti. ona chatte dar giyinenlerden hoşlanırım deiştim oda bana en dar eteğini ve bodysini giymişti. beni içeri davet etti. ve hazırladığını sofraya davet etti. yemeklerimizi yedik ve ben ayaklarımı masanın altından sürtmeye başladım. o dabana yakına gel ordan zorlanma dedi. yanındaki sandalyeye oturdum ve ellerimle bacaklarını okşayıp o güzel dudaklarından emmeye başladım. deli gibi öpüşüyorduk. ilişkimiz çok hızlı ilerledi ve ben onu ayağa kaldırıp salonun ortasında delice okşaaya öpmeye başladık birbirimizi. yatak odasına doğru kucağıma alıp taşımaya başladım eteğini sıyırmış sikimle amcığına baskı yapıyordum. bana bakire olmadığını söylemişti onun için daha serbest davranıyordum tatlı aşkıma. yatak odasına geçtiğimizde onu yatağa bıraktım ilk önce üstünü çıkarıp çıkardığım yerleri delice emip yalıyordum o gögüsleri çok tatlıydı ellerime tam sığıyordu ve uçlarını delice emip okşayıp ısırıklar atıyordum. altımda olan naz kıvranmaya başlamıştı bile.daha sonra aşağılara doğru inip göbek deliğine dilimi soktum daha çok tahrik olmuştu. hem sevişiyor hem ona övgü dolu sözler söylüyordum. ve eteğini çıkarmadan kilodunu sıyrdım elimi sokup eteğinin altına. kırmızı bir tanga giymişti onu eliem aldım kokladım mis gibiydi. ıslanmış çok güzel kokuyordu bu koku beni daha çok tahrik etti. bir çırpıda etğini çıkardım bu gazla ve amcığını bacaklarını emmye yalamaya başladım bebeğimi. amcığına dilimi sokup delice kıvandırıyordum altında bu arada bendesoyundum ve sikim taş gibi olmutu. ve nazım içine girmek için sabırsılznıyordu. zaten nazda içime gir diye yalvarıyordu. kıvama gelen amcığınasokmak için hale yaptım ve ilk önce sikimi sürtmeye başladım. sevgilimin adı gibi naz yapıyordum amacım onu daha çok tahrik etmekti ve amacımaulaştım artık çıldırmışitı ve birden amcığına kökledim içi ateş gibiydi. içinde gidip gelemye başladım ve aynı anada boşalacağımızı söyledim.onu zevkini anlatamam size yaşamak lazım aynı anda kasıla kasıla boşlamak muhteşem birşey ve dediğimiz yaptık aynı anda boşladık.muhteşem ir geceydi sabaha kadar defalarca seviştik. ama artık onunla görüşemiyorum çünkü evlendi ve istanbul dan burdan taşındı.Uzun zamandır bi birlikteliğim olmadı ve şu sıralar azgın bir boğa gibiyim, benimle zevklerini tatmin etmek isteyen bayanların maillerini bekliyorum, bu azgın genci daha fazla bekletmeyin bencemailim

11 yorum:

  1. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik Ozel e acik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
  2. Mrb ben Mustafa yaşım 28 İzmirliyim.Lisans mezunuyum.Benim gibi üniversite mezunu ya da konuşması düzgün doğu kökenli olmayan kişilerle sohbet etmek ve görüntülü konuşmak istiyorum.Entel kişiler tercihimdir.WATSAP,SKYPE,LİNE,WİBER OLURSA daha iyi olur.Telefonum:0544 463 1941.SKYPE adresim sertsex_31@Hotmail.com asla gaylar aramasın.özelim açık.ses tonu etkileyici olması şart ya da fiziği güzel olmalı.evli bayan olabilir.yaş kriterim 18-35 arası olursa mutlu olurum.zevkli dakikalar bizi bekliyor.asla yapışan rahatsız eden tip değilim.etrafında kız mı yok derseniz değişik kişilerle olmak hoşuma gidiyor.ASLA GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  3. Selam 43 yaşındayım bekarım İzmirliyim Ne aradığını bilen çiftler ya da tek bayanlar Hayat güzel sevgiler 0532 337 52 90

    YanıtlaSil
  4. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla konusmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım. Azgın bayanları bekliyorum sadece bayanlar. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. MERHABA BEN BUĞRA 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

    GÜVENİLİR VE DOĞRU KİŞİ...

    GAYLER LÜTFEN ARAMASIN...

    YanıtlaSil
  6. Mrb azgın BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    0545 571 52 00
    GİZLİYE ACIK REALDE UYAR ANKARALIYIM
    0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  7. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ civarindan EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR evliciftler 3.cu ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE sırdaşim deneyimliyim GÜVENİLİRİM arayin VEYA MESAJ yazin tanisalim GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM 0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  8. Istanbul ümraniye murat ben sex fantazi kaçamak heyacan macera ve daha fazlası için arayın veya mesaj atin bayanlar bekliyorum gaylar ve erkekler asla aramasin 05468842185

    YanıtlaSil
  9. Slm 33 yas tecrubeli tek erkegim bayanlar ve evli ciftler sadece ciddi olanlar sanalcilar ve gayler uzak dursun yas ve sehir farketmez 05432764846

    YanıtlaSil
  10. Mrb ben istanbul pendikte oğuz 33 yaşındayım buluşabileceğim bir bayanla tanışıp arkadaşlık etmek istiyorum 0551 957 92 15 gizlilik içinde

    YanıtlaSil